حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد | هیات حماس به قاهره می رود لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران نخست وزیر سابق اسرائیل: ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است اعتراض رژیم صهیونیستی به سفر رئیس سیا به قاهره واکنش اسرائیل به تصمیم ترکیه برای تعلیق مبادلات تجاری رئیس سیا وارد قاهره شد حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان اسرائیلی تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با اسرائیل تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها در تیررس حزب‌الله لبنان راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه + فیلم و تصاویر (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش وزیر امور خارجه به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی مجلس| چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
سرخط خبرها

برشی از وصیت‌نامه دکتر عباس شیبانی | سفارش خاص به مردم و مسئولین + تصویر

  • کد خبر: ۱۴۲۲۸۳
  • ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۹
برشی از وصیت‌نامه دکتر عباس شیبانی | سفارش خاص به مردم و مسئولین + تصویر
دکتر عباس شیبانی از مبارزان قدیمی دوران انقلاب اسلامی بود که شامگاه پنج‌شنبه ۱دی به لقاءالله پیوست. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پس از اقامه نماز بر پیکر دکتر شیبانی، وی را فردی فعّال، خیرخواه و آماده‌به‌کار، و به معنای واقعی کلمه مبارز خواندند.

به گزارش شهرآرانیوز، سطرهایی از وصیت‌نامه دکتر عباس شیبانی توسط خانواده آن مرحوم دراختیار رسانه نگار قرار گرفته است که در ادامه منتشر میشود: «شهادت می‌دهم به وحدانیت خدا و پیامبری محمد مصطفی(ص) و ائمه دوازده‌گانه(ع). سفارش می‌کنم به حفظ جمهوری اسلامی با اعمال صالح و حمایت و پیروی از ولایت فقیه که ستون اصلی خیمه این حکومت اسلامی است. همه مسئولین کوشش کنند همانطور که امام راحل گفتند از زیّ طلبگی که عین ساده‌زیستی است بیرون نیایند زیرا همانطور که گفته‌اند «انّ اخوف ما اخاف علیکم اثنان اتّباع الهوی و طول الأمل»؛ از آنچه بیشتر برای شما می‌ترسم دو چیز است پیروی هوای نفس و زیادی آرزوها.»

برشی از وصیت‌نامه دکتر عباس شیبانی | سفارش خاص به مردم و مسئولین + تصویر

دکتر عباس شیبانی از مبارزان قدیمی دوران انقلاب اسلامی بود که شامگاه پنج‌شنبه ۱ دی ۱۴۰۱ به لقاءالله پیوست. عضویت در شورای انقلاب، نمایندگی مجلس خبرگان قانون اساسی، وزیر کشاورزی، پنج دوره نمایندگی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، ریاست دانشگاه تهران، کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری دوره دوم و پنجم و سه دوره عضویت در شورای شهر تهران از سوابق وی بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->